Nieuw communicatieconcept

Het nieuwe strategische plan dat eind vorige jaar het licht zag, vormde de aanleiding voor de afdeling Marketing & Communicatie om ook de positionering van ons ziekenhuis te herzien. Hoe presenteren we ons aan de buitenwereld, hoe willen wij gezien worden? Samen met communicatiebureau Harvest Creative is een nieuw communicatieconcept gecreëerd.

Als Groene Hart Ziekenhuis willen we uitstralen dat je bij ons als mens gezien wordt. Dat er met aandacht gekeken (en gehandeld) wordt in wat jij als patiënt en je naasten nodig hebben.
Warm, laagdrempelig, persoonlijk en modern. Begin oktober zullen de eerste middelen in de nieuwe stijl gebruikt worden in de campagne in de regio. De fotoshoots hiervoor vonden de afgelopen weken plaats. Hier alvast een voorproefje!

Ben jij nieuwsgierig naar welke collega’s en afdelingen dit keer gefotografeerd zijn en hoe de foto’s zijn geworden? Op 4, 5 en 6 oktober kun je op de Tv-schermen in het Green Restaurant het resultaat bewonderen.
GHZ Uitgelicht | intro

Video