x

Feedback leidt tot verbeteringen

In het GHZ vragen we patiënten en bezoekers proactief om hun feedback. Denk aan patiënttevredenheidsonderzoeken en de PaP-kaartjes. Gelukkig gaat er veel meer goed dan dat er beter kan, maar al die suggesties helpen om onze zorgverlening steeds verder te verbeteren. Het houdt ons scherp. Een veel gehoorde tip is ‘oprechte aandacht’ tijdens het zorgproces. Vragen wat er leeft en wat de wensen zijn, helpt patiënten bij het kiezen van de behandeling en tijdens een opname. Daarnaast krijgen we regelmatig opbouwende feedback over facilitaire zaken. Collega’s van Patiënt als Partner, St. Vrienden van het GHZ en Huisvesting slaan dan de handen ineen om ruimtes aan te pakken. Zo zijn op advies van de patiënten mooie foto’s geplaatst op de verpleegafdelingen, behandelkamers, trappenhuizen en inpandige poli-kamers. Ook zijn diverse wachtkamers comfortabel ingericht. Kortom, met onze patiënt gaan we ‘Samen betrokken vooruit’!


Like | 32

GHZ uitgelicht

Bostkanker keuzehulp

GHZ uitgelicht

Eerstelijns slaaponderzoek met de WatchPAT thuis

Video